{^^2oo8 iS c0MiNG^^}

.::[LiFe iS sHORt, sO mAke fuLL uSe Of iT ]::.

Happy New Year 2008!

Sudahkan kita menetapkan azam yang baru? Atau takde ape2 azam..semua same je? Steady as it goes?

Firman Allah s.w.t.:
~~"Sesungguhnya, tidakkan berubah nasib sesuatu kaum melainkan kaum itu mengubahnya sendiri"~~

Semoga kita akan mmperbaiki diri kita utk lebih dicintai oleh Allah s.w.t. dan sesiapa sahaja disekeliling kita dan tak lupe juga kat memberku itu. Amin.. (^____^)V

4 comments:

~rukia_chan said...

selamat tahun baru!!!
apa azam baru ko??
aku x pikir lg apa azam aku..huhu

papepon, yg pasti.. aku nk berubah menjadi lebih baik dr semalam, dan esok lebih baek dr hr ni..

p/s : wishing u all the best in life!! =)

.::aMaD::. said...

aku ske ayat nih -

throw it away,
forget yesterday,
we'll make it better these days,

aku mau menjadi raksaksa,spya boleh aku mkn korang sume..mwahahaha...

- DO what u LOVE -
- LOVE what u DO -

itulah aku..hehe

little star said...

azam awal muharram:

to be a better person...
:D
to do the best in everything i do
:D
to fulfill my dreams
:D
then, mission will be accomplished

hoho....

::aMaD:: said...

i hope that "azam" would be accomplished. Don't look back, move ahead! Hehe..