TaG GaT

Tag oleh Arepp

1. Blank

2. Aku tengah dengar?
Disturbia - Rihanna

3. Mungkin aku kena?
Dah malam..mandi la!

4.Aku suka belajar?
Sejarah n teknologi

5.Kawan baek aku?
Semua orang!

6.Aku tak faham?
Kenapa org cepat berubah

7.Aku dah hilang?
Hilang berat badan..wawawa

8.Banyak org kata?
Boikot America!

9.Maksud namaku?
Penyanyang =p

10.Cinta adalah?
Unik

11.Aku tak suka?
Dipaksa

12.Aku akan cuba
Lebih memahami org2 sekalian

13.Maksud "forever"?
Mksdnye forever ever..hehu

14.Geng aku?
Org yg baik

15.Aku paling benci?
Disrespect

16.Bila aku bangun tido?
Basuh muka

17.Parti adalah?
Gathering yg depends on niatnye

18.Binatang paling chomel?
Kucing3 ku sekalian

19.Umur yg paling bestt?
Setiap umur adalah best

20.Aku tensyen arini sebab?
Ntahla...huhu

21.Malam ni aku akan?
Wat ape yg menyenangkan hatiku

22.Bila aku tengok chermin?
Subahanallah..syukur tuhan mengurniakan wajahku begini

23.Shopping mall?
Tempat dpt keperluan

24.Fast food selalunya?
Skg takleh..kene boikot!

25.Ayat terakhir utk seseorang
I hope we could be happy forever...


Aku menge-Tag?
Imah
Sepul
Azmin
Yana

No comments: