A song by Kertas Band..


Kertas - Kekasih Yang Tak Dianggap

Aku mentari..tapi tak menghangatkanmu..
Aku pelangi..tak memberi warna dihidupmu..
Aku sang bulan..tak menerangi malammu..
Akulah bintang..yang hilang ditelan kegelapan..

Selalu..
itu yang kau ucapkan padaku..

Sebagai kekasih yang tak dianggap..
aku hanya bisa mencoba mengalah..
menahan setiap amarah..

Sebagai kekasih yang tak dianggap..
aku hanya bisa mencoba bersabar..
ku yakin kau kan berubah..


Want This Song? Download here!

7 comments:

~rukia_kuchiki said...

aku suka lagu ni

lirik dia..fuh
melody dia pon quite catchy ^^

p/s : nak tau wat kind of blogger are u? just visit my blog to find out!! [promote ni..heh]

ShOoT_mE said...

wah, jiwang2...
hehehe..
padahal aku lyn gak lagu ni..
hehehe..

::aMaD:: said...

to imah:
lirik die mmg catchy~
and deep meaning too!
best kan lagu nih? =D

to sepul:
ko nih,ase nk kne belasah ngn mafia aku ke?or nk kene rob oleh kuncu2ku kt mafia wars?hahaha

ShOoT_mE said...

perghhh, garang giler..
xde hal la, siap ko, aku panggil geng2 mafia aku..
hehehe..

::aMaD:: said...

xdela garang manee..
lembut jela..hehehe
aku dah lepas level ko ke blom? =p

Wazie Wahidah said...

suka lagu ni.. sbb ada bulan & matahari.. hehe... plus lirik mmg sesuai dgn my life story.. ehehe...

thx dtg blog. aah, mmg minat craft =) tp skrg ni dh jarang sgt wat.

::aMaD:: said...

tula..best lagu nih. =D

same2.

nape da jarang wat skg?
baru nak tempah..hehehe.. =p