Engine Broke Down in the Morning. Urghh!!

Disebabkan hari ni ade kelas Mechanical Vibration (subjek yang terpaksa ambil), bangun awal dan penuh bersemangat. Habis bersiap, start lah engine si hijau kecil ku. Tapi.... tak boleh dihidupkan!! Aaaaa..ape hal lak neh! Berpeluh2 nak hidupkan engine. Tak boleh jugak. Minyak dah full. Ape masalahnya? Urghhh! Fade up gile. Terpaksa lah membatalkan niat suci murni iklas jujur baik rajin untuk pergi ke kelas hari ni. Perghh.. Nasib baik bukan kelas "penting". Tapi lepas ni macam mane lah nak hidupkan engine tu balik..

Oh! Today is 1st of June. A month of lot of things needs to be done.

5 comments:

MiYOKO TACHIBANA said...

engine break down bole diselamatkan lg, kalo hati tgh down, nk wat camne ek... down..down..down.. :(

antarla si hijau kecil gi workshop ye...;)

::aMaD:: said...

ade lagu dari Jason Walker - Down. sedih gile..tp tak sesuai ngn tema engine break down la.hehe

okay,cik miyoko tolong anta yer.terime kasih.

Anne Boleyn said...

ooo..ponteng kelas yerrr.. :p tak pe kalau sekali sekala..wat la surat mc utk engine tu.. hehe :p


p/s : jom dtg blog tengok pic2 ms kat youth festival! :)

iyllienaz said...

alala sian..konon rajin g kelas..time enjin tak boleh hidup la rajin..hehe

::aMaD:: said...

@anne: sy nak pegi je kelas.tp motor yg ajak sy ponteng sbb tu die xnak hidup2.hahaha

@iyllienaz: itu la pasal. time rajin la yg dtg masalah =p