EKSKLUSIF: Beckham Tak Tahu World Cup 2014 Sudah Bermula!

Adakah nama David Beckham biasa kedengaran buat anda? Beliau adalah salah seorang pemain bola sepak terkemuka dunia dengan pelbagai GAYA. Baik sepakan LENCONG yang sangat tepat, isteri POSH yang popular, hinggakan perwatakannya sebagai model yang hebat. Jika anda masih belum kenal, boleh tengok gambar dibawah. Tapi apa kena mengena dengan tajuk diatas??

Yes, it's Becks, one of the most influential England Captain

Ok sebenarnya entry ini tidak kena mengena dengan David Beckham yang anda kenal tu, tetapi entry ini berkisarkan KISAH BENAR mengenai kawan aku yang aku namakan dia sebagai "Beckham" sempena cerita yang SANGAT menarik seperti yang korang boleh baca dibawah!

AKU: Amacam der, nak keluar gi tengok bola ke?
BECKHAM: Tak adalah, mau keluar makan je.
AKU: Hmm.. kau sokong ape ye World Cup ini? Jangan cakap SPAIN der, come on!
BECKHAM: Uih..mana ada. Aku sokong Japan lah. Kereta diorang aku minat.
AKU: Oh ye ke. Habis tu tak nak tengok ke Japan lawan Greece nanti?

Ok..sediakan tarik nafas panjang-panjang dan teruskan membaca sebab....

BECKHAM: Oh, nanti lah dulu, World Cup kan start 2 minggu lagi, rilek la dulu..
AKU: (Dalam hati "Eh, hari ini kan 19 Jun. Orang dah masuk 2nd round group stage dah")

PANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH (Gelak guling2 ramai2!!!)

Haaa... itulah cerita yang aku nak sampaikan! Memang sangat LAWAK. Aku pun tak tahu dia ni duduk di alam mana. Agaknya baru bangun dari tidur kot. Encik Mimpi lah katakan. HAHAHAHA. Lepas dia beredar dengan motor dia. aku dan kawan aku semua duduk gelak ramai. Adei..kelakar betul! 

Nah, inilah baru team Japan kawan aku minat tu kot!

MORAL OF THE STORY: Bukan niat nak persendakan orang, tapi kalau tak tahu dan tak minat tu, janganlah cakap tahu dan minat. Memang diakui ramai LELAKI yang minat bola. Tapi lelaki yang tak minat bola bukannya salah. Itu minat masing2. Yang penting, ego biarlah bertempat. Zassss~

No comments: